mercoledì 22 maggio 2019

Soberana bellesa de Sandro Chiappori



Soberana bellesa
de Sandro Chiappori

Faci a is giualis de sarmentu
su tressai sa terra fruntzia
mi siat lèbiu
imoi ca me is lavras
tastu in s’araxi ‘e sa nea
sa fragàntzia noedda de is carriadroxas
de sa bìngia mia gràvida
de aspa e soberana bellesa.
Si nùdriant de framori
is ogus mius a s’obrescidroxu
e in s’assèliu ammajaditu
de custu mengianeddu ‘e cabudanni
carìnniu incrubau intre is lèuras
s’àbidu de is carriadroxas mias
poita disigiaus pibionis de poesia
argus e drucis
de iscriri in càlixis d’emotzioni
sigant a coi
intre is bratzus losingiosus
de unu cumpraxu soli cabudannitzu.


DIVINA BELLEZZA - Verso i filari dei vitigni/ l’andare per la rugosa terra/ mi sia lieve/ ora che sulle labbra/ assaporo nella brezza dell’aurora/ le novelle fragranze dei tralci/ della mia vigna gravida/ d’aspra e divina bellezza./ Si saziano d’intenso fervore/ al levar del sole i miei occhi/ e nell’ammaliante quiete/ di questo mattino presto di settembre/ accarezzo chino tra le zolle/ il respiro dei miei tralci/ perché bramati acini di poesia/ acri e dolci/ da scrivere in calici d’emozione/ maturino ancora/ fra le amorevoli braccia/ d’un compiaciuto sole settembrino.

1° PREMIO - 16° Concorso di Poesia Sarda "VINISCOLA" - sezione B “IL VINO” 2017




Nessun commento:

Posta un commento