venerdì 17 luglio 2020

Eppur'eppuru mi pasiu de Vincenzo Piu


Eppur'eppuru mi pasiu

de Vincenzo Piu              

 

Bai, m’ianta nau:

Custa est sa luxi cosa tua;

Issa ti donat forza po bivi

Finzas a cantu podis...

Mantenidda alluta,

No ndi fetzas abusu

Ca morta chi siat -

No torrat prusu.

 

Cun sa luxi po donu

E s’anima bramida -

po gosu e po doveri…

Bandu - tra montis e paulis;

Srebidori de su tempus…

Cun foddi de perdonu

E cun filus de praxeri -

Ordìu m’apu sa vida.

 

Oi - cun axìu a tracolla

In bias de amargura prena

indrucciada a s’amarolla;

Sigu e abettu con passienzia

Chi una boxi serena –

Mi torrit clemenzia;

 

Candu a peis de su tramontu

Cun d’una zudda ‘e luxi…

Miru su scurigai de s’esistenzia;

Allebiau de su ‘iaxi

Pasiu - finarmenti

In giardinus de paxi.

 

________________

 

Finalmente mi riposo

 

Vai, mi dissero:

questa è la tua luce

Essa ti da forza per vivere

Fin quanto puoi …

Mantienila accesa,

Non farne abuso

Spenta che sia

Non torna più.

 

Con la luce in dono

E l’anima smaniosa …

Per gioie e per dovere

Vado tra monti e paludi;

Paladino del tempo …

Con sacca di perdono

E con fili di piacere

Mi sono ordito la vita.

 

Oggi - con l’ansia a tracolla

In vie di amarezze piene

Addolcite per forza;

Seguito e aspetto con pazienza

Che una voce serena

Mi renda clemenza;

 

Mentre ai piedi del tramonto

Con un filo di luce …

Miro l’oscurarsi dell’esistenza;

Alleviato dal carico

Riposo - finalmente

Nell’oasi della pace.

 

Premio Menzione Lula- 2017

 

 

https://www.luigiladu.it/poesias/eppur_eppuru_mi_pasiu.htm




Nessun commento:

Posta un commento